Kontakt
Tel: +42141500 32 54
Mobil: +421907454341
e-mail: tosmart@tosmart.sk

Národná ulica 3
010 01 ŽILINA

Korfu, hotel Gelina village****

20.7.2016
Letecká doprava aj doprava na ostrove do hotela prebehla bez problémov, dĺžka cesty po Korfu (čosi málo nad 1 hodinu) bola prijateľná.
Horšie to bolo s odletovým časom z BA, ktorý bol niekde okolo 6,30 hod., takže zo ZA sme odchádzali o druhej hodine ráno.
Ale tak povedal som si, že je fajn, že budeme v hoteli ubytovaní už niekedy krátko pooobede a máme poldeň ešte na dovolenkovanie.
Ako to dopadlo? Viď nižšie :-)
 
Po príchode na hotel nám bolo oznámené, že hotel je prebookovaný a nemajú pre nás izby a že nás prosia o strávenie jednej noci v inom hoteli neďaleko.
Pôvodne som myslel, že je to záležitosť cca troch rodín, ktorí sme v rovnakom čase toto na recepcii riešili, nakoniec sa ale ukázalo, že tých rodín bolo asi 10.
Takže po príchode nastal tento nepríjemný moment aj so všetkými emóciami s tým spojenými, hlavne teda zo strany dovolenkárov.
Zo strany hotela nám bola ponúknutá kompenzácia v štýle „dostanete všetko, čo budete chcieť, auto, výlet, ...“
Situácii pomohla prítomnosť Slovenky p. Karáčovej, asi zamestnankyne hotela, ktorá situáciu za hotel riešila vecne a celej veci výrazne pomohla.
Kontaktoval som aj delegátku STARURu s tým, ako to riešiť a bolo mi doporučené naozaj ísť do ponúkaného hotela a prijať kompenzáciu.
Pokiaľ by sme tak neurobili, situáciu by musel riešiť SATUR a hľadať nám náhradné ubytovanie, čo som videl na dlhé lakte, tak sme na ponuku pristúpili.
 
Presunuli nás do hotela Ionian Princess kategórie 3*.
Bol to teda hotel kategórie nižšej, s menšou rozlohou, bazénom atď. Nebolo to ale nič kritické, ubytovaní sme boli o cca 14,30 a to jedno poobedie a jednu noc sme v ňom strávili.
Presun nazad do Gelina Village mal prebehnúť o 11,00 ďalší deň.
Toto tak aj prebehlo a ubytovanie našej rodiny v Gelina Village prebehlo bez problémov a bolo v poriadku.
Iné rodiny riešili problémy ďalej - viacerí neboli spokojní.
 
O 14,30 bolo úvodné stretnutie s delegátkou, po ktorého skončení sme riešili túto situáciu.
Ja som odchádzal z recepcie o 17,00 hod., s tým že to ešte úplne doriešené nebolo a bolo to treba ďalej riešiť s riaditeľom hotela na ďalší deň.
Druhý deň som sa ja osobne dostal na pláž teda až niekedy okolo 17,15, zvyšok rodiny sa tam presunul už po ubytovaní a obede.
 
Kompenzácia sa potom doriešila na druhý deň, dostali sme výlet na Blue lagoon pre celú rodinu (hodnota cca 110€) a auto na 1 deň (40€).
Keď zhodnotím riešenie tejto situácie, tak je mi ľúto, že v hoteli k tomuto dochádza a dochádza k tomu opakovane (je to popísané v recenziách hotela a aj v rámci nášho zájazdu boli ľudia, ktorým sa to stalo už minulý rok).
Situácia sa ale vyriešila, kompenzácia bola asi zodpovedajúca, akurát sme mali pokazené 2 dni priamo a tretí deň ešte dobiehali negatívne pocity.
 
Zvyšok pobytu prebehol v poriadku, rezort bol pekný, veľký, vybavený.
Ako som už spomínal, ubytovanie pekné, neupratovalo sa ale každý deň a neupratovalo sa v rovnakom čase.
Nebolo to nič kritické, akurát bolo treba dať pozor na to, že keď napr. hodíme uteráky na zem na výmenu a odídeme doobeda na pláž, tak po príchode ešte nemuselo byť upratané a uteráky vymenené.
 
Pláž v poriadku, kombinácia štrku pri brehu a piesku v mori, more teplé a čisté, žiadne medúzy ani odpadky alebo iný bordel.
Slnečníky a lehátka boli zadarmo, ale bolo treba si ich ísť obsadiť pred 7-mou hodinou ráno, inak boli obsadené.
Takže nedostatočný počet.
 
Strava veľmi fajn, lepšia ako v Turecku, kde síce veľký výber bol tiež, ale nie všetko nám chutilo.
Ponuka nápojov tiež dobrá.
 
Príjemné bolo to, že personál nebol naučený na „bakšiše“ a obsluha prebiehala oproti našej skúsenosti s Tuniskom a Tureckom o triedu svižnejšie a ochotnejšie.
Fajn bolo tiež to, že nemiešané nealko nápoje, pivo a víno si ľudia čapovali sami a nebolo teda treba stáť na ne v rade.
Dobré bolo tiež to, že v každom bare bol nápojový lístok s ponukou inclusive/exclusive nápojov aj s ich zložením, takže neznalci miešaných drinkov nemuseli piť celý čas len gintonic a pivo :-), ale vedeli si vybrať z ponuky.
 
S delegátkou sme sa stretli pri prílete a odlete a potom ešte na spomínanom úvodnom stretnutí a potom ešte náhodne asi raz.
Komunikovali sme ale bez problémov cez sms a za zmienku stojí aj to, že zvládla s nie celkom pozitívne naladenými klientami :-) doriešiť situáciu s ubytovaním.
 
Vedľa rezortu je vodný park Hydropolis. Určite to nie je nič také veľké ako sa park prezentuje, bol ale fajn, nepríjemné bolo ale to, že v čase, keď sme tam boli my, bola asi 50m od parku obrovská kopa vriec s nevyvezenými odpadkami, čo spôsobovalo silný zápach, kvôli ktorému sme aj z parku predčasne odišli a viac už do neho nešli.
Podobne to bolo aj neďaleko vstupnej brány rezortu a aj v rámci Acharavi.
Počas nášho pobytu ale tieto hromady boli postupne odvezené, dojem z prvých dní som mal ale horší než z moslimského sveta.
 
Výlet na Blue lagoon podľa mňa za moc nestál. 2 hodiny loďou tam, 30 min. kúpanie, ďalší presun, 1,5 hod., kúpanie s obedom, presun zase inde, hodina na kávu v nejakom meste a opäť 2 hod loďou nazad. Samotná Blue lagoon bola o nie veľmi peknej štrkovej a malej pláži, voda ale bola krásna modrá, čistá a plná rybiek. Do a z prístavu ešte samozrejme hodina naviac autobusom z/do hotela. Keby som sa mal rozhodnúť o výlete znova, tak naň nejdem.
Viac sa mi páčil výlet do Albánska, na ktorom som bol bohužiaľ sám, pretože sme ho podľa informácií považovali za únavnejší pre deti, no v reále to bolo naopak.
 
Animátorky boli v pohode, ústretové a ochotné. Bez výhrad. Naše deti sú už ale väčšie, takže ponuku aktivít Planet klubu sme nevyužili.
 
Wifi dostupné len v hotelovej lobby na 1 hod. denne na jeden prístupový kód.
Ako často a či na osobu alebo izbu mal byť kód poskytovaný – tam sa výklady pracovníkov recepcie líšili :-), fungovalo to ale tak, že človek prišiel na recepciu a vypýtal si kód, ten dostal a fungoval.
Samozrejme wifi bohviečo nebola, najmä vo večernom čase.
 
Cesta nazad prebehla bez problémov, "spestrením" spiatočného letu boli občasné turbulencie (väčšie, než sme boli doposiaľ zvyknutí) a vyhlásenie pilota po prístáti v BA v štýle "vonku na Vás čaká krásnych 16 stupňov" :-)
 
 
Keď to zhrniem – vždy a všade sa nejaký nedostatok nájde a je s ním treba počítať, s pobytom sme boli v plnej miere spokojní až na tie úvodné nepekné peripetie.
Do hotela by sme išli opätovne.
 

Krajiny

Zobraziť všetky »


Osvedčenie SACKA

Kurzový lístok

Bulharská leva  EUR 1,96 BGN
Koruna česká  EUR 24,92 CZK
Chorvátska kuna  EUR 7,54 HRK
Turecká lira  EUR 43,76 TRY
Americký dolar  EUR 1,14 USD

Zobraziť všetky »

Nenašli ste, čo hľadáte?

Meno:
E-mail:

Telefón:

Text:

Informačná povinnosť prevádzkovateľa pri spracúvaní osobných údajov.